2/5/2024
5
Vriendelijk, hulpvaardig.
Beste klant,
Dergelijke beoordeling geeft ons motivatie om ervoor te blijven gaan.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/5/2024
5
Beste klant,
We geven dit door aan onze collega's.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/4/2024
5
Had plots een aanzienlijk vermogenverlies tijdens een rondrit + oranje melding verzadigde roetfilter. Vlotte melding van het probleem aan de telefoon met feed back amper een tweetal uren later. Kon mijn auto de dag erop binnenrijden (9 uur) en had de nodige schikkingen kunnen treffen om die mogelijks 2 dagen te missen. Om 11u werd me telefonisch de diagnose gemeld ( vervanging drukregelaar) en kon ik diezelfde dag mijn auto recupereren. De roetfilter werd meteen gereinigd maar gelukkig niet vervangen.
Beste klant,
Schitterende beoordeling, waarvoor dank. We geven dit door aan onze collega's.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/4/2024
1
Derde maal binnen voor hetzelfde probleem, maar men luistert niet naar onze opmerkingen. Als we dan terug afrijden is na 100 meter het probleem terug. We hadden direct gebeld en ze gingen ons de dag nadien terug bellen. Helaas hebben wij daarna niets meer gehoord.....
Beste klant,
Onze excuses voor dit ongemak. Wij melden dit aan de verantwoordelijke.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
29/4/2024
5
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/4/2024
3
Zeer goeie garage maar zéér langdurig of dus véééél te lange wachttijd eer we mochten gaan en eer probleem opgelost raakt! Want daardoor al 3maand zonder radio én telefoon én navigatie(extra optie) in onze xxx! Is erg vervelend voor ons én wat 'beschamend' wanneer we (geregeld) mensen laten meerijden in onze "klassewagen" en ze dan zeggen "is dit nu nóg niet opgelost"? We willen dit jaar bijv. naar Spanje rijden met vrienden en... hopen zó erg dat ons probleem, in onze toch nog jonge wagen, hélemaal opgelost raakt aub.
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. Uw commentaar staat geregistreerd en we werken eraan dat u in de toekomst een 5-sterren ervaring kunt beleven.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/4/2024
4
Beste klant,
Bedankt voor deze 4 sterren. We werken eraan dat u in de toekomst een 5-sterren ervaring kunt beleven.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
1
Afspraak had ik gemaakt om 13u omdat de werkzaamheden maar 2 uur zouden duren en blijkbaar waren ze ontevreden omdat ze me al s morgens verwacht hadden zonder mij op de hoogte te brengen...
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. Uw commentaar staat geregistreerd. We melden dit zo snel mogelijk aan de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
5
Goed alles was zoals afgesproken vervangwagen stond klaar
Beste klant,
Deze beoordeling stellen we dan ook ten zeerste op prijs.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
5
Professioneel behandeld, duidelijke antwoorden
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
4
Ik ben zeer goed ontvangen medewerker heeft mij een duidelijke uitleg gegeven.
Beste klant,
Wat fijn dat u tevreden bent over de service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2024
1
Er werden voor xxx eu kosten aan mijn auto gedaan, en nadien bleek dat het probleem nog steeds aanwezig was
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2024
5
Beste klant,
Prachtige beoordeling, bedankt.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2024
5
Très bon accueil, prise en charge du véhicule immédiat, petit café offert, travaux réalisés dans les temps
Cher client,
Nous sommes ravis que vous ayez eu une bonne expérience
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2024
5
Rappe en correcte service
Beste klant,
Fantastische beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/3/2024
5
Zeer tevreden over de hersteldienst en service!
Beste,
Bedankt voor deze fijne reactie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
Beste,
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
Beste,
Bedankt voor deze fijne reactie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
4
Vriendelijk onthaal en ze hebben geprobeerd om onmiddellijk het probleem te verhelpen terwijl ik geen afspraak had.
Beste,
Bedankt voor de 4 sterren. Laat zeker weten wat we kunnen verbeteren om er 5 van te maken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
1
Bij aankomst werd ik vriendelijk doorverwezen naar de showroom waar ik kon wachten en een koffie drinken, eens daar aangekomen is er niemand die de moeite doet om een goedendag te zeggen.... er lopen nochtans genoeg medewerkers rond. Hoe mooier het kostuum of kleedje dat ze droegen hoe minder er gekeken werd. Uiteindelijk passeerde er een vriendelijke, goed geklede casual jongen die me vroeg of ik een koffie wilde en dat na een 30 tal minuten. Nadien zelf moeten vragen of mijn auto klaar was, niemand die om keek. Een grote firma....inderdaad maar een goedendag kost geen geld! Gelukkig moeten we niet te veel naar de garage met onze 2 xxx want een uitkijkmoment is het niet. Vriendelijkheid is heel ver te zoeken!
Beste,
Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit gemeld aan de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
3
De medewerkers prima. xxx dienst ruim onvoldoende, vroeg prijs voor een bestelwagen, niemand kon die geven, ik was ruim 3 uur aanwezig, en zag de man meerdere keren voorbij komen. Als de wagen klaar was werd ik niet verwittigd, ben om 12.20 zelf gaan vragen...
Beste,
Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit gemeld aan de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/2/2024
5
Beste klant, ons team stelt uw vijf sterren zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Van Mossel C.A.C.
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
29/2/2024
5
Correcte afspraken. Vriendelijk personeel.
Beste klant, we wensen u van harte te bedanken voor de goede feedback. Met vriendelijke groeten, het Van Mossel team
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2024
5
Vriendelijke en correcte bediening ... een goei service team zowel bureel als de garage enz ...
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2024
3
De service is goed maar het technisch probleem aan mijn wagen raakt NIET opgelost. Ik ga straks voor de derde keer terug...
Beste klant,
Onze excuses voor dit ongemak. We melden dit aan de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2024
2
onthaal was heel vriendelijk , meer kan ik er niet over kwijt , rekening houden met bovenstaande laatste zin
Beste klant,
Dergelijke beoordeling geeft ons motivatie om ervoor te blijven gaan, dank daarvoor.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
1
Bericht aan xxx 'Indien ik zonder uw tussenkomst de xxx zou hebben aangeboden aan de keuring zou me dat xxx € excl BTW hebben gekost. In het keuringsbewijs zou bij 'Gebreken die aanleiding geven tot herkeuring' aangegeven zijn: 'Chassis: ... belangrijke corrosie .. achteraan rechts'. Dit is zo belangrijk dat ik me onmiddellijk zou hebben laten inlichten bij een expert over de kosten voor herstel van dit gebrek. Ik heb ondertussen inderdaad een kostenraming (gratis) gekregen en niet voor xxx€. Op basis van dit kosteloze advies heb ik mijn besluit genomen. Ik heb in vertrouwen uw tussenkomst gevraagd om het voertuig aan te bieden aan de keuring. Over het belangrijkste 'gebrek': de corrosie van het chassis hebt me niet ingelicht. Er is wel een factuur aangerekend voor xxx € nutteloze interventies. Ik vind het een professionele fout dat u het belangrijkste element: de corrosie over het hoofd hebt gezien alvorens andere werken aan het voertuig uit te voeren. Groeten xxx
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak. Wij overleggen dit met de directie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
5
Vlot bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Beste klant,
Deze beoordeling stellen we dan ook ten zeerste op prijs.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
5
Beste klant,
Bedankt voor de 5 sterren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/2/2024
5
Super goede service. Professioneel personeel. Goed geïnformeerd over het verloop van de herstelling.
Beste klant,
Zo'n motiverende feedback doet altijd plezier, hartelijk dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/2/2024
1
Duurder dan andere officiële mercedes garages, fout op factuur die pas na het 2de contact is bekeken (ging om fout van meer dan xxx€). Koffer was defect en is ook blijkbaar niet hersteld
Beste klant,
Commentaar geregistreerd, we hebben ondertussen ook contact opgenomen met de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/2/2024
1
tientallen mails en telefoons moeten plegen om 1 item te bestellen. Wanneer het dan eindelijk klaar ligt blijkt het nog het verkeerde item te zijn. Uiteindelijk 3maand tussen bestelling en juiste levering.
Beste klant,
Onze excuses voor dit ongemak. We melden dit zo snel mogelijk aan onze verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/2/2024
5
Zeer vriendelijk, binnen het uur geholpen en dat als niet vaste klant.
Beste,
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
4
Beste,
Bedankt voor de 4 sterren. Laat ons zeker weten wat we kunnen verbeteren om er 5 sterren van te maken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
5
Correcte behandeling en flexibele medewerking
Beste,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
5
Beste,
Wat fijn dat u tevreden bent over de service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
5
Beste,
Zo'n motiverende feedback doet altijd plezier, hartelijk dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
3
Zeer goed maar ook zeer duur
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/2/2024
2
beste, ik was tevreden over het werk. Maar als ik achter mijn wagen kwam stond raam gedeeltelijk open en was bediening raam nat en zetel nat.
Beste,
Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit gemeld aan de verantwoordelijke, die snel contact met u zal opnemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/2/2024
5
Top ervaring met de balie bestelwagens.
'Beste,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
1/2/2024
3
Beste,
Commentaar geregistreerd, we geven het door aan onze directie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
1
Online aanvraag gedaan voor het ontvangen van documenten. Geen kostprijs gekregen bij het indienen van de aanvraag. Het was ook niet mogelijk om de aangevraagde documenten naar mij te versturen per post. Uiteindelijk zelf documenten opgehaald en factuur van €xxx ontvangen. Schandalig!
Beste klant,
Commentaar geregistreerd, we hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
5
Beste klant,
Bedankt voor deze 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
5
Ik werd geconfronteerd met een vervelend probleem van interactie tussen de leef- en startbatterij van mijn voertuig. Het probleem werd bijzonder vakkundig geanalyseerd en opgelost. Ik ben hier heel tevreden mee, temeer het hier gaat om een niet courante interventie. Kon ook hierover perfect communiceren met de medewerker.
'Beste,
Bedankt voor deze 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw ervaring.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/1/2024
5
Zeer goede ontvangst snelle service
Beste klant,
Wat fijn dat u tevreden bent over de service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/1/2024
5
Vriendelijk onthaal, mede,erkers spreken met kennis van zaken
Beste klant,
Dit zal ons personeel motiveren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
4
Eerste keer, goed ontvangst en opvolging.
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
5
Korrect met afspraak en vriendelijk
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
4
MOEILIJKE LOCATIE /// ALLE PLAATSEN ZIJN MOEILIJK BEREIKBAAR GEWOON EEN DOOLHOF.
Beste klant,
Commentaar geregistreerd, we nemen deze feedback mee voor in de toekomst.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
5
comme d'habitude très content de l'accueil et du service
Cher client,
Je vous remercie pour ces mots merveilleux.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
4
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
1
trekt op niks kabel tracker doorgeknipt en ze weten van niets ongelooflijk gelukkig bestaan er nog garages waar ze die foefelare weer oplossen gr ontevreden klant
Beste klant,
Onze excuses voor dit ongemak, uw commentaar staat geregistreerd. We melden dit aan onze directie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
5
Beste klant,
Bedankt voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/1/2024
5
Vriendelijk, correct en snel !
Beste klant,
Wat een prachtige woorden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
19/1/2024
5
Beste klant, bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Met vriendelijke groeten, het Van Mossel team
Van Mossel C.A.C.
Customer Service
Bedrijfswagens
18/1/2024
3
algemeen tevreden buiten het feit dat de dag na ik mijn auto terug kreeg de sproeier voor de ramen al leeg was ik dacht dat dit tijdens een wintercheck zou zijn aangevuld
Beste klant,
Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit gemeld aan de verantwoordelijke.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
Afspraken en timings werden niet gerespecteerd. Hadden ze op voorhand duidelijker geweest omtrend de timing was dit geen probleem geweest.
Beste klant,
Wij vinden het heel vervelend dat u een minder fijne ervaring had bij onze service. Wij lichten onze directie hierover in.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
5
Was moeilijk te bereiken wegens werken aan grote baan maar toch een vlotte service
Beste klant,
Bedankt voor de 5 sterren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/1/2024
5
zonder afspraak onmiddellijk geholpen
Beste klant,
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/1/2024
5
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/1/2024
5
Beste klant,
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/1/2024
5
Goede dienstverlening, vriendelijke ontvangst en uitleg
Beste klant,
Deze beoordeling stellen we dan ook ten zeerste op prijs.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/1/2024
5
Perfect gedoseerde koffie met een vleugje melk was heerlijk.
Beste klant,
Dit zal onze star assistentes motiveren.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/1/2024
1
Auto xxx geleden binnen gebracht voor melding motorkap open. Laten herstellen. Zondag vertrokken uit xxx, ruitensproeier bijgevuld. Alarm terug, xxx kilometer zonder radio en enkel tuut van melding alarm. Geen plezier
Beste klant,
Wij vinden het heel vervelend dat u een minder fijne ervaring had. Wij leggen dit voor aan onze directie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/12/2023
2
Het technisch probleem werd opgelost. Geen probleem. Bij het openen van de deur raakte de medewerker met de deur tegen een afzuig buis . Op die plaats is een stukje verf af. Ik heb hem gevraagd om dit bij te werken met een stift van dezelfde kleur. Die had hij niet , was het antwoord. Omdat ik de persoon niet in verlegenheid wou brengen heb ik het zo gelaten. Ik weet het, ik ben veel te braaf. Ik heb nu spijt dat ik niet naar de xxx gestapt ben om dit te melden. Ik vind dat de medewerker wel zelf het initiatief had nogen nemen om een oplossing voor dit probleem.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
21/12/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
4
Het onthaal is toch wat klantvriendelijker dan vroeger ...
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Vriendelijke mensen en correcte afhandeling !!! Top Team xxx
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
3
Alles blijkt voorlopig in orde met het voertuig maar de factuur klopt totaal niet. Meerdere dingen werden dubbel aangerekend.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
4
alles was in orde juist mistlamp vergeten maken
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
8/12/2023
5
Vlotte service en tijdens het wachten een kopje koffie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/12/2023
2
Wij zijn helaas niet tevreden, de xxx werd binnengebracht omwille van een terugroepactie en sindsdien hebben wij alleen maar problemen. Er werd daarnaast ook een onderhoud uitgevoerd waarbij er antivriesmiddel werd aangerekend terwijl we zelf vooraf het reservoir volledig hadden gevuld. Dit maakt dat het vertrouwen op een helling komt te staan terwijl we een xxx hebben besteld.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/11/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
5
Een goeie en vlotte afspraak gemaakt en uitgevoerd
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/11/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/11/2023
5
Vriendelijke mensen aan onthaal Vlugge service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
5
Van Mossel Pans
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
5
Steeds correcte afspraken en service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
5
Correcte afspraak, alles in orde na onderhoud. Goed geholpen, vriendelijke aanpak.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
2
Zeer duur! Ongevraagd werden ook de ruitenwissers vervangen. Aan €xxx Ruitenvloeistof bij gevuld. Was gevraagd om niet te doen. xxx€ daar heb je 5l voor ipv 1l Zeer spijtig.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/11/2023
4
Duidelijke afspraak, beloftes perfect nagekomen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
5
Vriendelijke personen en snelle service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
2
We wachten al maandenlang op een onderdeel voor onze xxx. Dit is nog steeds niet geleverd. Het ontbrak al bij de levering. Het gaat om het omhulsel van de achteruitrijcamera, in het kofferdeksel. Volgens de medewerker zou het onderdeel ook niet meer geleverd worden door Mercedes Benz. We rijden dus met een onvolledige xxx rond. Bovendien is, door het ontbreken van het omhulsel, de kans groter dat de camera bijvoorbeeld onder invloed van het weer defect raakt. Waarna Mercedes Benz, als veroorzaker van dit defect, ons allicht zal opzadelen met een factuur voor het herstellen van de camera. Volgende keer toch maar een ander merk kopen waar je wél krijgt waar je voor betaalt?
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/11/2023
5
excellent service, fiable et rapide manque l inscription de la révision en informatique pour le réseau Mercedes oubli , je pense merci
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/11/2023
1
xxx - storing motor - langsgeweest - conclusie : NO-filter moet vervangen worden - niet op stock dus bestellen. xxx - NO-filter nog niet aangekomen. xxx - moet naar keuring en lichtje storing brand nog - NO-filter nog niet binnen maar kom binnen we gaan het lichtje resetten. xxx - NO-filter nog niet aangekomen. xxx - groot onderhoud - nieuwe afspraak - Is de NO-filter er nog steeds niet ? Antwoord : welke filter ? we vinden hier niets van terug. Het gaat wel de stoffilter zijn ipv. de stikstoffilter. Een stikstoffilter hebben we in ieder geval niet liggen dus je gaat hiervoor moeten terugkomen. Niets van alle voorgaande is terug te vinden in het systeem. . 's Avonds de wagen gaan ophalen. O ja, het was toch de stikstoffilter die kapot was en we hadden toevallig nog één liggen...... Ondertussen verprutsen ze nog een sensor die dan ook nog mag betaald worden. Tot zover mijn ervaring met de xxx-onderhoudsservice .
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens